Kurva...

marija_90 -
Blog pregledan 183 puta.
Glasaj (2 glasova):

Sludjeno je otvorila svoju fioku sa donjim vesom. Zelela je veceras da izgleda prilicno provokativno, da svoj izgled hrani muskim pogledima po celom telu. Zato je i postojala, uzitak joj je bio da je neko skida pogledom, da ocima zazire ispod njene odece, da je pozeli od glave do pete.
Znala je da je to samo njeno vece, da joj je to tajming, i da posle nema ponovo, niti povratka. Zato je oberucke prihvatila svoju sansu.

***

Znala je da ce ju promeniti kao novu poslovnu fasciklu. Ona mu je bila samo jedna u nizu, kao i svakom muskarcu koji je obelezio njen zivot. Sletala je sa cveta na cvet. Nije da nije zelela da se zadrzi na jednom, jednostavno to nije mogla. Iskoristili bi je, i bacili kao iskoricenu maramicu.
Bila je u krupnom planu kad prodje ulicom. Nije se osecala prljavom zvog toga sto radi, nije se osecala prljavom sto je svake nedelje osecala drugu kozu na svojoj.

Prodje matorac u kolima, svirne joj, zastane, ona u njemu vidi novog avanturistu. Navrati do njega, krece razgovor koji je spusta u drolju, od dame. Ulazi u kola, promeni se kazaljka na satu nekoliko stopa, i ona izlazi iz kola iscrpljena i cutke prelazi ulicu. Nikom ni rec!
Ma kakvi, ovaj joj nije bio dovoljno dobar, idemo dalje...
Ne pamti lica, prestala je da broji kad je navrsila konfekcijskog broja odece.

Daje onome ko joj se ucini i najmanje zanimljivim... to joj je postalo navika. Ne gubi vreme, jer vreme je novac. Vise je nista ne moze zadovoljiti, sve je postalo isto i monotono.

***

Za koliko jedna zena moze prodati svoj ponos, za koje tako teske okolnosti?! U pocetku biva to zadovoljstvo... ono, promenis dva frajera u toku meseca, mislis da si riba, i onda to krece sve ucestalije. Prodati osecanja za seks?!
Postati LAKA! Koliko to kosta?!
Danas ljudi ne znaju pravi termin reci kurva, za mene je to ona koja upravo proda svoja osecanja radi "zadovoljstva".
Koja je odavno izgubila svoj identitet i licnost...


Komentari

podseti me na moju biwsu drugaricu...
Swatka_mawaaa 11.08.2008 u 03:37:14
prava drolja brzo zbori...:)
Freestyler_ks 11.08.2008 u 03:37:20
Zalosno , ali istinito...
MajaCarica 11.08.2008 u 03:41:12
Swatka_mawaaa je napisala:
podseti me na moju biwsu drugaricu...
a jbg... u svacijem okruzenju se nadje jedna ovakva...
jeste to njihova stvar... ali cemu to?
marija_90 11.08.2008 u 03:44:57
Freestyler_ks je napisao:
prava drolja brzo zbori...:)
"ti si se je*ala sa svima, ne nisi trebala, a njima si dala, a sad si debela, i svi
te ka*aju." strukina pesma. :-)
marija_90 11.08.2008 u 03:46:34
MajaCarica je napisala:
Zalosno , ali istinito...
jbg... :-(
marija_90 11.08.2008 u 03:46:51
ko to zna?owa koju sam pomenula ne bira sa kim ce,2 puta bila trudna,2 puta
pobacila i opet nastawlja po starom... a ima 17 godina... to je tuzno,ali je ipak
njen izbor...
Swatka_mawaaa 11.08.2008 u 03:47:27
marija_90 je napisala:
"ti si se je*ala sa svima, ne nisi trebala, a njima si dala, a sad si debela, i svi
te ka*aju." strukina pesma. :-)
ma ko im jebe majky...nikad nista nisu imale niti ce imati...kite se prokletim
stvarima...koje ne vrede nista....koliko su duhovno i u mozgu prazne..Bese recenica
jedne devojke koju sam upoznao....Kada sam kritikovao te takve koje nemaju
zanimanja vrednoga za zivot itd....Ona pocne da se dere ...KO SI TI DA SUDIS i
dajes ocenu nekoj devojci...axxaxaxa
Freestyler_ks 11.08.2008 u 03:48:48
Swatka_mawaaa je napisala:
ko to zna?owa koju sam pomenula ne bira sa kim ce,2 puta bila trudna,2 puta
pobacila i opet nastawlja po starom... a ima 17 godina... to je tuzno,ali je ipak
njen izbor...
auuu... kad tako vidim da neko na svojim greskama ne uci, zaista ga sazaljevam.
marija_90 11.08.2008 u 03:49:51
Freestyler_ks je napisao:
ma ko im jebe majky...nikad nista nisu imale niti ce imati...kite se prokletim
stvarima...koje ne vrede nista....koliko su duhovno i u mozgu prazne..Bese recenica
jedne devojke koju sam upoznao....Kada sam kritikovao te takve koje nemaju
zanimanja vrednoga za zivot itd....Ona pocne da se dere ...KO SI TI DA SUDIS i
dajes ocenu nekoj devojci...axxaxaxa
pa ko drugi, neko onaj koji i moze da kaze nesto o takvima... musko si, za
pocetak... :-)
marija_90 11.08.2008 u 03:50:54
dewojka je suwise glupa da bi bilo sta shwatila...
Swatka_mawaaa 11.08.2008 u 03:51:52
Swatka_mawaaa je napisala:
dewojka je suwise glupa da bi bilo sta shwatila...
ah... ako je to zadovoljava, i voli to, mi nismo niko da joj sudimo.
marija_90 11.08.2008 u 03:56:39
marija_90 je napisala:
ah... ako je to zadovoljava, i voli to, mi nismo niko da joj sudimo.
uprawo tako...
Swatka_mawaaa 11.08.2008 u 03:58:31
marija_90 je napisala:
ah... ako je to zadovoljava, i voli to, mi nismo niko da joj sudimo.
slazem se :)
_Slipknot_ 11.08.2008 u 05:50:17
Uff uff....teske reci...malo koja zena ce puki sex bez osecanja videti kao
zadovoljstvo...najcesce je to obamana nakon slomljenog srca da mozemo biti
nezavisni od ljubavi i svojih osecanja, ali taj sex ubrzo gubi svako znacenje i
svaki smisao i onda se opet vracamo ponizno i priznajemo da ne mozemo bez ljubavi.
Veruj ni jedna zena nije laka (bar dobra vecina) vec iza toga stoji jedna velika
bol i jedna velika laz i jedan ocajnicki pokusaj da se pretoci u musko i vodi se
cisto fizickim zadovoljstvom...Iako ja cesto pisem o prostitukama kao bicima koje
takodje traze ljubav, ne mislim da ni jedna zena zasluzuje biti nazvana kurvom i
lakom, jer na kraju ko smo mi da sudimo kao naivni posmatraci laickog oka i kada ne
znamo sta se krije iza te price. A veruj mi obicno je uzasna velika borba sa samom
sobom kada zensko dodje u takvu situaciju. Na kraju - mi nismo te koje beleze recke
na zidu, mi smo te koje beleze svoje promasaje i to je kljucna razlika, jer
promasaji nas bole, a reckama se dicimo. Zato se ne mogu sloziti sa bolodovanim
delom nikako ni u jednom slucaju...kao sto rekoh, pre nego sto dodjemo do nekog
zakljucka i osude da je neko "drolja, laka, ovakva i onakva" moramo se prvo
zapitati - sta se to nas uopste tice i cemu uopste zigosanje bilo koga...da, svako
ima pravo na svoj izbor i ne znamo nikada sta je predhodilo celokupnoj situaciji i
zarad cega je doslo do te faze...
_Anna_ 11.08.2008 u 10:13:57
Potpuno se slazem sa tobom za taj termin ali najvise me cudi to sto sve vise njih
misli da to nije nista strasno i da je to samo deo "moderne kulture", citirah jednu
svoju drugaricu
coldman 11.08.2008 u 12:23:44
slazem se sa tobom...pa jbg to mogu samo glupe devojke sebi da dozvole ili neke
pametne a skroz psihicki sjebane veruj mi niko normalan to ne moze da uradi...
AnCi_89 11.08.2008 u 12:49:21
kaze se da muskarac kroz seks nalazi ljubav, a zena preko ljubavi dolazi do
seksualnog uzitka...ali osim ovakve suprotne veze ljubavi i seksa, kod polova,
mislim da postoji jos jedna motiv koji zenama(a i muskarcima) predstavlja veliki
uzitak, a to je seksualna moc koju imamo, kad nas neko zeli i kada uspesno
seksualno zadovoljimo...
interesantna mi je jos jedna stvar, recimo prostitutke dajuci seks za novac, mogu
da zarade za sat, dva onoliko para koliko neka zena za mesec dana...neki muskarci
su spremni pola mesecne zarade da daju za 2, 3 seksa mesecno sa prostitutkom(to mu
dodje vise od alimentacije hihi)-ko se tu prostituise ? muskarac koji je radio
crnacki, nekakav usran posao da bi dao pola svoje zarade za nekoliko sati uzitka ?
muskarac se "prostituise" na poslu-dajuci svoju psihu i telo i vreme zbog neke
mizerne sice, a za par sati uzitka, pola daje "pravoj prostitutki". ko je tu veca
kurva ? ko je gore prosao ? da li smo svi na neki nacin kurve ? itd.
mislim da je ljudska seksualnost jos slozenija, i tu ima i drugih razloga, nekada
ponizenost i tretiranje kao robe moze biti oslobadjajuce, jer su zene uchene da su
one fina, skoro aseksualna bica koja u seks ulaze nezno i dostojanstveno, a seks u
stvarnosti moze biti i divlja, prljava stvar...traume koje zene dozivljavaju u
prostituciji, ako izuzmemo belo roblje, ochaj siromastva, bolest i narkomaniju, se
zasnivaju na, po meni, pogresnoj proceni-ili ignorisanju cinjenice da je za seks
ponekad vrlo vazno da se oseti, ako ne bas ljubav, onda bar bliskost, intima. motiv
moze biti i bunt ili oslobadjanja od drustveno ocekivajuceg ponasanja fine
devojke, a to "oslobadjanje" se uradi ekscesno, stihijski i onda sve one price o
tome kako treba da se ponasaju fine devojke se vrate utrostruceno, sto stvara grizu
savesti, nezadovoljstvo, neurozu...
iza takvog ponasanja lakih zena, koje nisu u klasicnom smislu kurve(ne moraju da
rade za novac ili to moze biti sporedno), logicno je da stoji bol-trauma(bolna
ljubavna veza, porodicna trauma-vaspitanje, karakterni nedostatak-nesigurnosti i
kompleksi, drustvene stege i ocekivanja od zena), ali mislim da takvo ponasanje
predstavlja i redefinisanje sebe i svoje seksualnosti, pokusaj da se pronadje
pozitivan model musko-zenskog odnosa, u svetu kome ne postoje pozitivni modeli
ljubavi, seksa i veze sa kojima zena moze da se identifikuje...
znaci uzroke takvog ponasanja bi svrstao u tri grupe:
1. bol-trauma
2. redefinisanje sebe i zenske seksualnosti
3. seksualni uzitak kroz seksualnu moc privlacnosti i sposobnosti zadovoljenja/>
fumanchu 11.08.2008 u 12:56:36
takve fukse puna srbija
Pussycat 11.08.2008 u 14:19:19
_Anna_ je napisala:
Uff uff....teske reci...malo koja zena ce puki sex bez osecanja videti kao
zadovoljstvo...najcesce je to obamana nakon slomljenog srca da mozemo biti
nezavisni od ljubavi i svojih osecanja, ali taj sex ubrzo gubi svako znacenje i
svaki smisao i onda se opet vracamo ponizno i priznajemo da ne mozemo bez ljubavi.
Veruj ni jedna zena nije laka (bar dobra vecina) vec iza toga stoji jedna velika
bol i jedna velika laz i jedan ocajnicki pokusaj da se pretoci u musko i vodi se
cisto fizickim zadovoljstvom...Iako ja cesto pisem o prostitukama kao bicima koje
takodje traze ljubav, ne mislim da ni jedna zena zasluzuje biti nazvana kurvom i
lakom, jer na kraju ko smo mi da sudimo kao naivni posmatraci laickog oka i kada ne
znamo sta se krije iza te price. A veruj mi obicno je uzasna velika borba sa samom
sobom kada zensko dodje u takvu situaciju. Na kraju - mi nismo te koje beleze recke
na zidu, mi smo te koje beleze svoje promasaje i to je kljucna razlika, jer
promasaji nas bole, a reckama se dicimo. Zato se ne mogu sloziti sa bolodovanim
delom nikako ni u jednom slucaju...kao sto rekoh, pre nego sto dodjemo do nekog
zakljucka i osude da je neko "drolja, laka, ovakva i onakva" moramo se prvo
zapitati - sta se to nas uopste tice i cemu uopste zigosanje bilo koga...da, svako
ima pravo na svoj izbor i ne znamo nikada sta je predhodilo celokupnoj situaciji i
zarad cega je doslo do te faze...
da, ok je sve to...
ljudi razlicito gledaju na tumacenje reci - kurva, tako da nismo niko da sudimo.
bilo ko od nas... zasto ja u principu nisam ni iznela celokupno svoje misljenje o
tome, jer nemam pravo...
danas je nazalost smatrana kurvom ona koja voli seks... da, da, ziva istina,
pogotovo medju nezrelima poput mojih vrsnjaka.
medjutim, ako devojka promeni gotovo 50 momaka u toku godine, da li je to zato sto
voli nekog, pa trazi utehu u drugima?! i sa svima uglavnom zavrsava na vece. nju ce
gotovo svi smatrati lakom, zato sto se izdvaja iz mase po tome... medjutim, ne mora
da bude sve tako kako izgleda... ali ljudi su surovi.
marija_90 11.08.2008 u 16:46:34
coldman je napisao:
Potpuno se slazem sa tobom za taj termin ali najvise me cudi to sto sve vise njih
misli da to nije nista strasno i da je to samo deo "moderne kulture", citirah jednu
svoju drugaricu
ponekad se pitam sta devojka ima u glavi, kad se ponosi da neko prica o njoj u tom
kontekstu?! mozda ovo nema neke blize veze sa tvojim komentarom, ali eto, naveo me
da napisem... :-)
marija_90 11.08.2008 u 16:48:21
AnCi_89 je napisala:
slazem se sa tobom...pa jbg to mogu samo glupe devojke sebi da dozvole ili neke
pametne a skroz psihicki sjebane veruj mi niko normalan to ne moze da uradi...
e ja se sad slazem sa tobom... :-)
marija_90 11.08.2008 u 16:56:10
slazem se... :-)
marija_90 11.08.2008 u 17:00:33
marija_90 je napisala:
da, ok je sve to...
ljudi razlicito gledaju na tumacenje reci - kurva, tako da nismo niko da sudimo.
bilo ko od nas... zasto ja u principu nisam ni iznela celokupno svoje misljenje o
tome, jer nemam pravo...
danas je nazalost smatrana kurvom ona koja voli seks... da, da, ziva istina,
pogotovo medju nezrelima poput mojih vrsnjaka.
medjutim, ako devojka promeni gotovo 50 momaka u toku godine, da li je to zato sto
voli nekog, pa trazi utehu u drugima?! i sa svima uglavnom zavrsava na vece. nju ce
gotovo svi smatrati lakom, zato sto se izdvaja iz mase po tome... medjutim, ne mora
da bude sve tako kako izgleda... ali ljudi su surovi.
znam da jeste, ali ih ne treba podrzavati u tome, uvek treba insistirati i na
drugoj strani, bar ja tako mislim...na kraju i da je spavala sa njih 10000 to nije
moj problem i na kraju nije ni problem....ne mora to biti da preboli samo decka,
bem li ga...postoji milion pozadina i prica...ako su drugi vodjeni predrasudama i
ishitrenim i brzopletim etiketiranjem drugih, bar ne moram ja to da cinim i mogu da
pokusam da one koji cine ubedim da to nije ispravno...sa lokalnog na globalno:)
_Anna_ 11.08.2008 u 20:14:58
no comment...
YeXy 11.08.2008 u 20:36:46
Dobar blog,zaista dobar!Pitam se sta li devojku navede da postane od dame obicna
drolja?
Suki_Po 11.08.2008 u 20:58:15
dobar blog,.....

nazalost poznajem par ovakvih devojaka,... ali nisam uspeo da provalim zasto to
cine,.... nisam psiholog,... :(

One su ssvim normalne osobe,.. na prvi pogled, imaju svoje ciljeve, nadanja, zelje,
strahove,... osecanja, ma uzivancija je pricati sa njima,.... ipak , kada znas sta
i kako cine,.. ne shvatam ih,.. :(
DimitrijeNS 11.08.2008 u 21:25:21
fumanchu je napisao:
kaze se da muskarac kroz seks nalazi ljubav, a zena preko ljubavi dolazi do
seksualnog uzitka...ali osim ovakve suprotne veze ljubavi i seksa, kod polova,
mislim da postoji jos jedna motiv koji zenama(a i muskarcima) predstavlja veliki
uzitak, a to je seksualna moc koju imamo, kad nas neko zeli i kada uspesno
seksualno zadovoljimo...
interesantna mi je jos jedna stvar, recimo prostitutke dajuci seks za novac, mogu
da zarade za sat, dva onoliko para koliko neka zena za mesec dana...neki muskarci
su spremni pola mesecne zarade da daju za 2, 3 seksa mesecno sa prostitutkom(to mu
dodje vise od alimentacije hihi)-ko se tu prostituise ? muskarac koji je radio
crnacki, nekakav usran posao da bi dao pola svoje zarade za nekoliko sati uzitka ?
muskarac se "prostituise" na poslu-dajuci svoju psihu i telo i vreme zbog neke
mizerne sice, a za par sati uzitka, pola daje "pravoj prostitutki". ko je tu veca
kurva ? ko je gore prosao ? da li smo svi na neki nacin kurve ? itd.
mislim da je ljudska seksualnost jos slozenija, i tu ima i drugih razloga, nekada
ponizenost i tretiranje kao robe moze biti oslobadjajuce, jer su zene uchene da su
one fina, skoro aseksualna bica koja u seks ulaze nezno i dostojanstveno, a seks u
stvarnosti moze biti i divlja, prljava stvar...traume koje zene dozivljavaju u
prostituciji, ako izuzmemo belo roblje, ochaj siromastva, bolest i narkomaniju, se
zasnivaju na, po meni, pogresnoj proceni-ili ignorisanju cinjenice da je za seks
ponekad vrlo vazno da se oseti, ako ne bas ljubav, onda bar bliskost, intima. motiv
moze biti i bunt ili oslobadjanja od drustveno ocekivajuceg ponasanja fine
devojke, a to "oslobadjanje" se uradi ekscesno, stihijski i onda sve one price o
tome kako treba da se ponasaju fine devojke se vrate utrostruceno, sto stvara grizu
savesti, nezadovoljstvo, neurozu...
iza takvog ponasanja lakih zena, koje nisu u klasicnom smislu kurve(ne moraju da
rade za novac ili to moze biti sporedno), logicno je da stoji bol-trauma(bolna
ljubavna veza, porodicna trauma-vaspitanje, karakterni nedostatak-nesigurnosti i
kompleksi, drustvene stege i ocekivanja od zena), ali mislim da takvo ponasanje
predstavlja i redefinisanje sebe i svoje seksualnosti, pokusaj da se pronadje
pozitivan model musko-zenskog odnosa, u svetu kome ne postoje pozitivni modeli
ljubavi, seksa i veze sa kojima zena moze da se identifikuje...
znaci uzroke takvog ponasanja bi svrstao u tri grupe:
1. bol-trauma
2. redefinisanje sebe i zenske seksualnosti
3. seksualni uzitak kroz seksualnu moc privlacnosti i sposobnosti zadovoljenja/>
sve je to malo idealizovano u zenskim, odnosno muskim mislima sto se tice seksa.
vecina od nas sanja da to bude nesto senzualno, romanticno, bez obzira kako to
sagledavali, i kakve smo licnosti... svaka zena jednostavno mora biti romanticna,
bez obzira kakva joj licnost bila, da li je prema svima hladna, ili otvorena. a
muskarac uglavnom sanja da to bude nesto zabavno, zanimljivo... nesto novo.
zamislja sigurno mnogo vise nego zena. ne kazem da niste romanticni, taman posla...
i sam taj spoj ponekad moze nekad da bude koban, dovodi do mnogih problema, kao sto
je pokusaj silovanja, i slicno. mozda sad malo skrecem sa teme, ali...
marija_90 11.08.2008 u 22:25:39
_Anna_ je napisala:
znam da jeste, ali ih ne treba podrzavati u tome, uvek treba insistirati i na
drugoj strani, bar ja tako mislim...na kraju i da je spavala sa njih 10000 to nije
moj problem i na kraju nije ni problem....ne mora to biti da preboli samo decka,
bem li ga...postoji milion pozadina i prica...ako su drugi vodjeni predrasudama i
ishitrenim i brzopletim etiketiranjem drugih, bar ne moram ja to da cinim i mogu da
pokusam da one koji cine ubedim da to nije ispravno...sa lokalnog na globalno:)
nisam zelela da etiketiram, nisam tome podlozna... ali budimo realni... :-)
ljudi pricaju, i ne mozes biti na to imun, jednostavno ne mozes. jedino, ukoliko je
tebi ta osoba prilicno draga.
marija_90 11.08.2008 u 22:30:22
YeXy je napisala:
no comment...
why?
marija_90 11.08.2008 u 22:35:32
Suki_Po je napisala:
Dobar blog,zaista dobar!Pitam se sta li devojku navede da postane od dame obicna
drolja?
hvala... :-)
evo kopiram fumanchu-a, koji je dao moguce razloge zasto postane drolja:
1. bol-trauma
2. redefinisanje sebe i zenske seksualnosti
3. seksualni uzitak kroz seksualnu moc privlacnosti i sposobnosti zadovoljenja/>
marija_90 11.08.2008 u 22:39:22
DimitrijeNS je napisao:
dobar blog,.....

nazalost poznajem par ovakvih devojaka,... ali nisam uspeo da provalim zasto to
cine,.... nisam psiholog,... :(

One su ssvim normalne osobe,.. na prvi pogled, imaju svoje ciljeve, nadanja, zelje,
strahove,... osecanja, ma uzivancija je pricati sa njima,.... ipak , kada znas sta
i kako cine,.. ne shvatam ih,.. :(
hvala... :-)

pa i ne treba da se razlikuju od drugih devojaka na prvi pogled, da ih ljudi ne bi
bezveze etiketirali. :D
marija_90 11.08.2008 u 22:41:17
marija_90 je napisala:
why?
pa ostali su wetj swe rekli ;)
YeXy 12.08.2008 u 01:03:55
YeXy je napisala:
pa ostali su wetj swe rekli ;)
;-)
marija_90 12.08.2008 u 01:08:21
marija_90 je napisala:
nisam zelela da etiketiram, nisam tome podlozna... ali budimo realni... :-)
ljudi pricaju, i ne mozes biti na to imun, jednostavno ne mozes. jedino, ukoliko je
tebi ta osoba prilicno draga.
NE znam - mislim da mozes...jer bez ozbira sta neko pricao - ako je prica o ljudima
koje ne znam, njhovi zivoti me se i ne ticu i ni sta su ni ko su, ako je prica o
meni dragima uvek cu ih braniti...tako da obrni okreni - ono kurva za mene je
termin rezervisan za "kurva u dusi" a ne za promiskuitet
_Anna_ 12.08.2008 u 01:59:06
_Anna_ je napisala:
NE znam - mislim da mozes...jer bez ozbira sta neko pricao - ako je prica o ljudima
koje ne znam, njhovi zivoti me se i ne ticu i ni sta su ni ko su, ako je prica o
meni dragima uvek cu ih braniti...tako da obrni okreni - ono kurva za mene je
termin rezervisan za "kurva u dusi" a ne za promiskuitet
pa i ja cu tako uraditi, ali mi je nemoguce da ostanem gluva kad neko prica o tome
u mojoj sredini. da bilo koga ogovara... u trenutku cu pomisliti nesto sigurno. :-)
zadrzim misljenje za sebe, i to je to... misli mi niko ne moze oduzeti.
marija_90 12.08.2008 u 02:17:35
marija_90 je napisala:
pa i ja cu tako uraditi, ali mi je nemoguce da ostanem gluva kad neko prica o tome
u mojoj sredini. da bilo koga ogovara... u trenutku cu pomisliti nesto sigurno. :-)
zadrzim misljenje za sebe, i to je to... misli mi niko ne moze oduzeti.
Joj ja mrzim nepravdu i ljude koje si bakcu tudjim zivotima ja bih verovatno
planula i osudila te koji se takvim pricama bave, ali to sam samo ja...
_Anna_ 12.08.2008 u 02:53:16
nazalost to je istina prekinula sam veze sa nekoliko takvih drugarica poshto su
samo pricale sa kim da se kresnu i koliko love da izvuk
sexy_bitch 14.08.2008 u 16:05:37
sexy_bitch je napisala:
nazalost to je istina prekinula sam veze sa nekoliko takvih drugarica poshto su
samo pricale sa kim da se kresnu i koliko love da izvuk
svako zasluzuje sansu, sve dok se ti ne osetis neprijatno u njihovom drustvu... sto
ti se i desilo. :-)
marija_90 14.08.2008 u 16:08:39
marija_90 je napisala:
svako zasluzuje sansu, sve dok se ti ne osetis neprijatno u njihovom drustvu... sto
ti se i desilo. :-)
naravno...trpela sam dok nisam cula kako pricaju o mom decku (tadashnjem) i o tome
kako je on burzuj ima para i sigurno bi hteo...
sexy_bitch 14.08.2008 u 16:15:02
sexy_bitch je napisala:
naravno...trpela sam dok nisam cula kako pricaju o mom decku (tadashnjem) i o tome
kako je on burzuj ima para i sigurno bi hteo...
ne trebaju ti oni koji te ne postuju... ;-)
marija_90 14.08.2008 u 16:16:26
marija_90 je napisala:
ne trebaju ti oni koji te ne postuju... ;-)
nikako
sexy_bitch 14.08.2008 u 16:17:37
a ovo je sunshine. :D ne ide ti uz karakter. :r
marija_90 14.08.2008 u 16:59:04
pa pise ti da ti je mesto boravka "mrak", a to je susta suprotnost sa "sunshine".
:D
marija_90 14.08.2008 u 17:06:21
Freestyler_ks je napisao:
prava drolja brzo zbori...:)
bravo.......
1a2a3a 15.08.2008 u 13:09:54

Dodaj komentar


Registruj se na Furku i daj komentar na blog ili napiši svoj blog

Registracija

Vidi ko je tu od tvojih prijatelja!

Pre nego što se regisruješ, Furka ti omogućava da vidiš ko je tu od tvojih msn ili gmail prijatelja.

Arhiva blogova od marija_90

<

Aug 2008

>
NedPonUtoSriCetPetSub
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Drugi blogovi od korisnika

Pocinjem da verujem u neciju konstataciju da su ljudi jedan veliki
shit, i verovatno filozofiju koju nikad niko nece moci da razume...
Ne zato sto nismo dovoljno pametni, vec zato sto ne postoji do... Opširnije

Jos malo, pa ce godina... Eh, ne mogu da se nacudim sebi kroz koja
sita i reseta ovog sajta sam dosad prosla... resila sam da tu
retrospektivu prenesem prsticima u blog... :) Mnogi se pitaju... Opširnije

Neka me nostalgija udarila danas... Bas prokleto patetisem... Samo
se prokleto pitam, zasto moraju postojati okolnosti? Kad pomislis
da je sve savrseno i glatko, neki problem sam od sebe... Opširnije

Armijo muskih srca, opkoli me, napravi krug, i zastiti me od ovog
nepodnosljivog osecaja krivice... Teskoba srca vraca slike unazad. I
ja mislim o tome hiljadu i prvi put u ovom satu. Mnogo je usan... Opširnije

Svetlosti, prohodaj, i dodji do mene... Zelim da se veliko delo
ureze u danasnji dan. Tone apsurda i besmislenosti da zameni Ono sto
covek zeli da vidi, ono sto covek zeli da cuje. Covek k... Opširnije